lauantai 14. huhtikuuta 2012

Sanctus Espiritus, redeem us



Hi again. Pitkä päivä takana! Mut ihan kiva sellainen. Aamulla pieni paniikki, piti lähteä leffaan kaverin kaa junalla ja sit tajuttiin et juna lähtee 11.30 eikä ehdittäis millään siihen - ei ollu rahaa ja leffalahjaliput hukkateillä. Niinpä piti muuttaa suunnitelmaa ja mennä bussilla. Se matka menikin kynsiä lakkaillen. 
Finnkinossa varattiin paikat nälkäpeliin ja sitten mentiin Koskikeskukseen "shoppaamaan", noh, ei sieltä tullu ostettuu muutaku limsaa ja paita. 



Oeh , mulla on niin timmi olo kun toi on kokoa XS! 

Ja voitte varmaan kuvitella kuinka ärsyttävää on leffassa alussa kun joku poika laittaa jalat edessä olevansa tuolin päälle. Piti mulkasta ja vihjata kovaan ääneen pariinki kertaa ennenku suostu ottamaan ne pois, huh et ärsyttää tuommoset. 
Mut itse leffaan, oli ihan hyvä, ehkä hieman ahdistava joissakin kohtaa. En kadu kuitenkaan että kävin katsomassa.  





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti