Finnkinossa varattiin paikat nälkäpeliin ja sitten mentiin Koskikeskukseen "shoppaamaan", noh, ei sieltä tullu ostettuu muutaku limsaa ja paita.
Oeh , mulla on niin timmi olo kun toi on kokoa XS!
Ja voitte varmaan kuvitella kuinka ärsyttävää on leffassa alussa kun joku poika laittaa jalat edessä olevansa tuolin päälle. Piti mulkasta ja vihjata kovaan ääneen pariinki kertaa ennenku suostu ottamaan ne pois, huh et ärsyttää tuommoset.
Mut itse leffaan, oli ihan hyvä, ehkä hieman ahdistava joissakin kohtaa. En kadu kuitenkaan että kävin katsomassa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti