lauantai 14. huhtikuuta 2012

Sanctus Espiritus, redeem us



Hi again. Pitkä päivä takana! Mut ihan kiva sellainen. Aamulla pieni paniikki, piti lähteä leffaan kaverin kaa junalla ja sit tajuttiin et juna lähtee 11.30 eikä ehdittäis millään siihen - ei ollu rahaa ja leffalahjaliput hukkateillä. Niinpä piti muuttaa suunnitelmaa ja mennä bussilla. Se matka menikin kynsiä lakkaillen. 
Finnkinossa varattiin paikat nälkäpeliin ja sitten mentiin Koskikeskukseen "shoppaamaan", noh, ei sieltä tullu ostettuu muutaku limsaa ja paita. 



Oeh , mulla on niin timmi olo kun toi on kokoa XS! 

Ja voitte varmaan kuvitella kuinka ärsyttävää on leffassa alussa kun joku poika laittaa jalat edessä olevansa tuolin päälle. Piti mulkasta ja vihjata kovaan ääneen pariinki kertaa ennenku suostu ottamaan ne pois, huh et ärsyttää tuommoset. 
Mut itse leffaan, oli ihan hyvä, ehkä hieman ahdistava joissakin kohtaa. En kadu kuitenkaan että kävin katsomassa.  





perjantai 13. huhtikuuta 2012

I remember tears streaming down your face

Tein blogin. Taaas. Koska mua pyydettiin. Yksi Milla. Toivotaan (tai sitten ei), että jaksan tänne kirjoitella! Anyway, tämän kuuluisi olla jonkintapainen esittelypostaus, mutta olen huono esittelemään itseäni, joten kokoan tähän nyt vaikkapa kymmenen faktaa itsestäni:


1. Olen yläasteella
2. Omistan 4 kania
3. Minulla on tummanruskeat hiukset..
4. .. ja kulmakoru
5. Olen aika temperamenttinen
6. Soitan poikkihuilua
7. Tykkään ficeistä
8. Minulla on piirtopöytä
9. Roolipelaan
10. Haaveammattini on lääkäri 


Hui, noi oli vaikee keksiä. :o Kuitenkin, toi lääkäri on ollu mun haaveammatti jo ainakin kaksi vuotta! Se olisi aivan mielettömän ihana ammatti. Sitten jos vielä erikoistuisi johonkin, vaikkapa sydänsairauksiin? En ole vielä varma. 


Tänään on ollut hauska päivä. Mitä nyt aamulla myöhästyin liikuntatunnilta, mutta come on, on perjantai kolmastoista! Ja mun aivot on ihan pullamössönä kun pakottauduin kattomaan nauhalla olleet salkkarijaksot. Niitä oli yksitoista kappaletta, mutta oli pakko kattoo ne pois alta kun kokoajan tulee lisää. 


Ah, ja tuo biisi, on jotenkin tosi ihana, joten lisäsin sen tähän. Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan leffaan Nälkäpeliä, lähinnä siksi koska mulla on noita leffalahjalippuja neljä, ja ne menee umpeen 5.3. Annan toisen mun kaverille, nii ei mee kaikki ihan hukkaan. 

The sun is going downYou'll be alrightNo one can hurt you nowCome morning light
Haluun omistaa ton Ainolle. ♥ 8D Kiitoshei.