maanantai 16. huhtikuuta 2012
lauantai 14. huhtikuuta 2012
Sanctus Espiritus, redeem us
Finnkinossa varattiin paikat nälkäpeliin ja sitten mentiin Koskikeskukseen "shoppaamaan", noh, ei sieltä tullu ostettuu muutaku limsaa ja paita.
Oeh , mulla on niin timmi olo kun toi on kokoa XS!
Ja voitte varmaan kuvitella kuinka ärsyttävää on leffassa alussa kun joku poika laittaa jalat edessä olevansa tuolin päälle. Piti mulkasta ja vihjata kovaan ääneen pariinki kertaa ennenku suostu ottamaan ne pois, huh et ärsyttää tuommoset.
Mut itse leffaan, oli ihan hyvä, ehkä hieman ahdistava joissakin kohtaa. En kadu kuitenkaan että kävin katsomassa.
perjantai 13. huhtikuuta 2012
I remember tears streaming down your face
1. Olen yläasteella
2. Omistan 4 kania
3. Minulla on tummanruskeat hiukset..
4. .. ja kulmakoru
5. Olen aika temperamenttinen
6. Soitan poikkihuilua
7. Tykkään ficeistä
8. Minulla on piirtopöytä
9. Roolipelaan
10. Haaveammattini on lääkäri
Hui, noi oli vaikee keksiä. :o Kuitenkin, toi lääkäri on ollu mun haaveammatti jo ainakin kaksi vuotta! Se olisi aivan mielettömän ihana ammatti. Sitten jos vielä erikoistuisi johonkin, vaikkapa sydänsairauksiin? En ole vielä varma.
Tänään on ollut hauska päivä. Mitä nyt aamulla myöhästyin liikuntatunnilta, mutta come on, on perjantai kolmastoista! Ja mun aivot on ihan pullamössönä kun pakottauduin kattomaan nauhalla olleet salkkarijaksot. Niitä oli yksitoista kappaletta, mutta oli pakko kattoo ne pois alta kun kokoajan tulee lisää.
Ah, ja tuo biisi, on jotenkin tosi ihana, joten lisäsin sen tähän. Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan leffaan Nälkäpeliä, lähinnä siksi koska mulla on noita leffalahjalippuja neljä, ja ne menee umpeen 5.3. Annan toisen mun kaverille, nii ei mee kaikki ihan hukkaan.
The sun is going downYou'll be alrightNo one can hurt you nowCome morning light
Haluun omistaa ton Ainolle. ♥ 8D Kiitoshei.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

